24 Şubat 2016 Çarşamba

Hastalığından dolayı dışarı bile çıkamıyor

Halk arasında balık hastalığı olarak bilinen Lamellar İktiyozis hastası olan 8 yaşındaki Melih Gökalp, tedavisi için kendine uzanacak bir yardım eli bekliyor. Hastalığından dolayı dışarıya çıkamayan Melih, şu ana kadar hiç arkadaşının olmadığını söylüyor.


Mardin'in Kızıltepe ilçesi İpek Mahallesi'nde ikamet eden Yusuf Gökalp'ın 2'nci çocuğu olan 8 yaşındaki Melih, doğuştan halk arasında balık hastalığı olarak bilinen Lamellar İktiyozis hastası.
Çocuğunun bakımından hiç rahatsız olmadığını dile getiren babanın tek sıkıntısı ise maddi imkanlarının yetersiz olması. İlaçlarının çoğu kozmetik olduğu için karşılayamayan baba, yetkilerden ve hayırseverlerden yardım talebinde bulundu.

Maddi imkanı olmayan aile Melih'in tedavisi için yetkililerden ve hayırseverlerden yardım bekliyor. Baba Gökalp, 5 yıl önce eşiyle boşandıktan sonra çocuklarına hem babalık hem annelik görevini yapıyor. Gökalp, hasta olan çocuğunun Allah'ın kendilerine verdiği bir hediye olarak görüyor.
Hastalığından dolayı büyüyünce doktor olmak istediğini belirten Melih Gökalp ise şu ifadelerde bulundu:

"8 yaşındayım ve hep yalnızım, hastalığımdan dolayı dışarıya çıkamıyorum, arkadaşlarımla oynayamıyorum, eğlenemiyorum onun için hiç arkadaşım yok. Olsaydı ben de mutlu olurdum hastalığımdan dolayı herkes benden korkuyor, yetkililer bize yardım etsin onların da çocuğu vardır. Çocuklarına iyilik yapıyorsa bize de yardım etsinler tedavi olmak istiyorum. Arkadaşlarım gibi okula gitmek istiyorum."


Habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder