8 Nisan 2016 Cuma

Hamileyken aşı yaptırmadı, bebeği hasta doğdu

Avustralyalı bir annenin, hamileyken geçirdiği bir rahatsızlığı önemsememesi bebeğinin hasta doğmasına neden oldu.

Avustralya’da yaşayan Cormit Avital anne adaylarını uyardı: ”Doktorlarınızı dinleyin.” Bu uyarının sebebi ise kendi hatası. Doğumdan önce geçirdiği rahatsızlığını önemsemeyen Avital’in bebeği kronik öksürük hastalığı ile doğdu.

“BİLMİŞLİK TASLADIM”

Cormit Avital, son haftalarındaki rahatsızlık nedeniyle doktorunun onu uyardığını ve aşı olması gerektiğini söylediğini belirtti. Ancak doktorunun uyarılarına kulak asmayan Avital çok pişman. Avital anne adaylarını şöyle uyardı: “Hamileliğimin son iki haftasında öksürüklerim iyicene yoğunlaştı. Nefes almakta zorlanıyordum. Doktor aşı olmam gerektiğini söyledi. Bilmişlik tasladım, böyle bir aşamada aşı olursam bebeğime zararı olacağını düşündüm ancak bu karar hayatımı kabusa çevirdi. Eva benim ilk ve tek çocuğum. Ona bu hastalığı ben bulaştırdım ve şimdi onun öksürmekten ağladığını, morardığını, bayıldığını izlemek zorundayım. Onun oksijen maskesine bağlıyken nasıl acı çektiğini biliyorum çünkü bunları ben yaşadım. Eğer doktorumun tavsiyesine uysaydım belki de Eva sağlıklı bir bebek olacaktı. Keşke zamanı geriye alabilsem.”

Bu hatayı kimse yapmasın diye Gold Coast Healt videolarında yaşadıklarını anlatan Cormit Avital, kızının tedavisinin sürdüğünü söyledi. sözcü.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder